00:00
00:00
View Profile CrisisSound

All 42 Audio Reviews

23 w/ Responses

Good as always, but....

It's always the same thing with you. Always! Same synths, same tunes, same feel. Never anything new. Oh, and the guitar was awful. Just sayian.

My God, This is fantastic!

It has been a LONG time since I have heard something this well done. The swelling of the Violins are very graceful, and give a feeling of oversight, almost. The end, however, is what really caught me. Sorry but, You had very well finish this soon. I will be watching. Who knows? Maybe one day you'll be a huge composer. I certainly hope so, Ashley. Until then, Good luck.

AshleyAlyse responds:

Awww, I love reviews like this! Thank you very much! :D Yeah, I plan on finishing this piece and hope to do so soon. My parents have my computer in their custody at the moment though, so I can't really work on it. :( I will finish it as soon as I can! :)

This is alright. There are a few improvements....

that can be made. For example,
More diverse drumset- You seem to be using the FL8 Stock, try finding some new kits. (Also, Upgrade to 9. Major improvments in the software)
Try springing for a guitar- I know its a bit much, But It could help later on. I'll let you know if I ever find a good, inexpensive guitar.
Use some EQ mastering- It can really improve any song, but you gotta find the right balance.

Overall, yeah. Good. You yourself have made some damn good improvements. The FL SLAYER flows much more now. Also, excellent use of effects.

Treviabot92-Virstein responds:

I can't play the guitar to save my life, let alone provide some sound for my pieces or avoid a sunburn.

Thanks for the review, though.

Audiosurf this.

Do it. I f**king dare you.

Great speedcore. I'd throw in a minor bassline during the heavy drums near the start. But other than that, damn good my friend.

HNI responds:

wow you really liked this? thanks

Sweet Jesus!

That's pretty damn good! MY last attempt at something like this...
http://www.newgrounds.com/audio/liste n/257162 f***ing put me to shame.

Great Job. Lyrics flowed well with the beat, bass was low, but balanced.
Again, Great piece.

twickz responds:

i couldnt go to that link. but thanks for the review

Ahhhh...Memories...

Reminds me of all my wasted hours on my Sega Genesis...Yet Im 13... Oh well. Time Paradoxes aside, This was very good.

BILLY MAYS

GOT ON THE BALL TO HEAVEN. GOOD SONG BY THE WAY.

:D :D

This, Could get REALLY good. Need some Snares, Hats. Make the drums faster, And you'll have something going. Maybe we can collab sometime...

xente responds:

You're prolly right, yet I don't have much time for those kind of things. One week, with only free time, I'll do something epic lol.

Extraordinary!!!

This is a masterpiece, Something this beautiful comes along ever so rarely. Its a shame that the Audio Portal No longer appreciates such work. You've made 2 awesome songs. I have made 25+ Crappy ones. Please compare, see what I mean. You've got a lot of talent please, make more.

#1; Thanks for your review

#2: why is this score so low? I really like this kind of ambience.O>O I just noticed th synths. This is good. VERY good.

LfunkeyA responds:

well, people have different opinions. the synth is somewhat cheesy and oddly timed i guess :). thanks for the review.

This page is now run by Bad River Photography.

Eric @CrisisSound

23, Male

Alabama-Prattvile

Joined on 3/9/09

Level:
3
Exp Points:
80 / 100
Exp Rank:
338,595
Vote Power:
3.25 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
241,843
Blams:
1
Saves:
2
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Garbage
Medals:
97